Psicologia infanto-juvenil

El procés s’inicia amb una primera fase d’avaluació psicològica, on es recull la informació del nen i si és convenient mitjançant proves específiques. A més, s’explora la informació tant a nivell familiar com escolar.

Posteriorment es fa una devolució a la família on s’indica el diagnòstic i el pla proposat d’intervenció.

 

  • Dislèxia / Discalculia
    Trastorns de l’estat d’ànim
  • Trastorns de comportament: agressivitat, baixa tolerància a la frustració, conducta desafiant, hiperactivitat, negativisme
  • Trastorns d’ansietat (ansietat per separació, fòbies, pors, obsessions)
  • Bullying
  • Trastorns de conducta
  • Trastorns de la conducta alimentaria
  • Trastorns del somni
  • Trastorns d’eliminació (encopresi, enuresi)
  • Trastorns d’aprenentatge i TDA-H
  • Conseqüències emocionals degudes a dificultats d’aprenentatge o altes capacitats
  • Trastorns psicosomàtics: dolors abdominals, mals de cap…

Demana més informació sense compromís

Contacta con nosotros
Scan the code