Psicopedagogia

No hi ha una única estratègia per millorar el procés d’aprenentatge, sinó que cada persona necessita un ritme i una metodologia concreta, a mida.

Ens basem en les intel·ligències múltiples com a recurs dels mateixos alumnes perquè descobreixin les seves fortaleses i dificultats ensenyant-los a utilitzar les seves estratègies de compensació.

A més, els aportem tècniques d’estudi per tal de millorar la vostra organització, planificació, gestió del temps d’estudi i exercicis de memorització.

Els principals aspectes sobre els que treballem són:

  • Aportar eines per afavorir-ne l’autoestima.
  • Motivar-ne l’actitud compromesa.
  • Acompanyament en el procés d’aprenentatge, recolzant-lo en aquells obstacles que es trobe.
  • Oferir-vos tècniques d’estudi apropiades segons el curs escolar
  • Tècniques per augmentar la seva capacitat de concentració i atenció

Reeducacions

El fracàs escolar és una de les dificultats que més preocupen pares i professors. De vegades, aquest fracàs és degut al desconeixement de com estudiar.

Les intervencions educatives són sessions terapèutiques que tenen com a finalitat atendre totes aquelles problemàtiques relacionades amb làmbit escolar.

Els principals aspectes que es treballen són:

  • Manca de motivació
  • Manca de concentració i atenció
  • Inadaptació escolar
  • Baix rendiment

Descobreix el mètode Glifing!

Utilitzem el mètode GLIFING

Entre les dificultats daprenentatge hi ha les que són específiques de la lectura. La detecció precoç és imprescindible ja que poden suposar un obstacle per al desenvolupament escolar i l’adquisició de la resta d’aprenentatges i dificultats emocionals. Es relaciona molt directament amb el fracàs escolar.

Glifing és un mètode d’entrenament sistemàtic de la lectura a través d’un joc d’ordinador que permet adaptar-se a les necessitats de cada nen.

Es basa en la teoria de la plasticitat cerebral i en la premissa que les habilitats lectores es poden entrenar i millorar.

El procés s’inicia amb una primera fase d’avaluació psicològica, on es recull la informació del nen i si és convenient mitjançant proves específiques. A més, s’explora la informació tant a nivell familiar com escolar.

Per entrenar la lectura amb el mètode Glifing només cal disposar d’una Tablet o un ordinador connectat a internet. L´entrenament és de 10-15 minuts un mínim de 4 dies a la setmana. El rendiment del nen o la nena queda registrat i és valorat pel psicòleg de referència per adaptar l’entrenament a casa per a cada cas.

L’objectiu que persegueix aquest entrenament és que la lectura sigui més fluida i se’n millori la comprensió, disminuint el nombre d’errors i augmentant la velocitat lectora. Es comencen a observar canvis rellevants a partir dels 4 primers mesos d’entrenament.

Hi ha diferents factors que són la clau de lèxit daquest mètode.

  • Ofereix una avaluació específica de la velocitat, precisió i comprensió lectora.
  • L’entrenament és dins un entorn virtual lúdica i amb caràcter motivador.
  • Converteix la lectura en una activitat agradable
  • Es valora constantment el rendiment del nen/nena per ajustar les activitats a les necessitats del nen/a

A més de la lectura, amb les activitats i els jocs proposats per Glifing es treballen també aspectes cognitius com la memòria de treball, la capacitat d’inhibició, l’articulació i les taules de multiplicar entre d’altres.

Demana més informació sense compromís

Contacta con nosotros
Scan the code