Psicologia infanto-juvenil
El procés s’inicia amb una primera fase d’avaluació psicològica, on es recull la informació del nen i si és convenient mitjançant proves específiques. A més, s’explora la informació tant a nivell familiar com escolar.
Posteriorment es fa una devolució a la família on s’indica el diagnòstic i el pla proposat d’intervenció.
- Dislèxia / Discalculia
Trastorns de l’estat d’ànim - Trastorns de comportament: agressivitat, baixa tolerància a la frustració, conducta desafiant, hiperactivitat, negativisme
- Trastorns d’ansietat (ansietat per separació, fòbies, pors, obsessions)
- Bullying
- Trastorns de conducta
- Trastorns de la conducta alimentaria
- Trastorns del somni
- Trastorns d’eliminació (encopresi, enuresi)
- Trastorns d’aprenentatge i TDA-H
- Conseqüències emocionals degudes a dificultats d’aprenentatge o altes capacitats
- Trastorns psicosomàtics: dolors abdominals, mals de cap…